O.O.M Marketing

De juiste mix van offline en online marketing voor de Muziek Kazerne

Arjan bouwde offline aan de kazerne en Mirella online. Hij is eigenaar van de Muziek Kazerne en zij van O.O.M Marketing. Samen en in overleg met elkaar hebben ze dit bedrijf opgebouwd vanaf de grond. Een droom werd hierdoor werkelijkheid.

Voor de Muziek Kazerne voerde O.O.M Marketing volgde opdrachten uit

Online marketing

  • Zoekwoorden onderzoek
  • Opbouw website
  • Website optimalisatie a.d.h.v. conversie optimalisatie advies
  • SEO
  • Social media kanalen opstellen en voorzien van actuele posts
  • Zoekmachine vriendelijk schrijven van de teksten
  • Google Analytics en Search optimaliseren
  • Integreren reserveringssysteem

Offline marketing

  • opstellen gebruikersovereenkomsten
  • opstellen huisreglement
  • opstellen privacy verklaring
  • meedenken artwork en huisstijl
  • testen automatisch toegangssysteem
  • gastvrouw
  • e.a. kleine handelingen
O.O.M Marketing helpt!
Bezoek de site van O.O.M Marketing door op de afbeelding te klikken

Ik help je om de strategie voor je band of bedrijf te bepalen

Een ‘commerciële marketing strategie’ daar sta ik om bekend bij het toepassen van een marketingmix van online en offline marketing tools. Vanuit mijn natuur denk ik in commerciële kansen, in verbindingen maken en kijk ik vooruit. Ik ben een pionier tijdens mijn werkzaamheden en zelfredzaam. Als ik jou ga helpen, bepalen we samen de aanpak en strategie. Jij hebt de kennis van je band of bedrijf en ik de kennis van commercieel handelen zowel offline als online. Marketing inzetten is een investering waarvan je verwacht dat het leidt naar meer leads, optredens of opdrachten en vooral omzet voor je band of bedrijf. En dat is ons gezamenlijk doel. 

In het ruime aanbod van online marketingbureau’s weet ik me te onderscheiden door deze doordachte commerciële manier en help bij online offline marketing toepassen. Ik heb een lange termijn visie en ben niet alleen maar van het ‘snel’ online scoren via een betaalde advertentie. Ik geloof vooral in een investering op lange termijn om een solide klantenkring aan je te binden, zowel face to face als onbekend via internet. Ook werk ik vaak meerdere jaren voor mijn klanten. Mijn loyaliteit aan jou en het bedrijf is me veel waard. Het is een kwestie van open en eerlijk samenwerken en vertrouwen in en op elkaar. 

Online marketing inzetten in diverse sales fases bij de Muziek Kazerne

Onderstaand framework was de basis om voor de Muziek Kazerne aan de slag te gaan. Om op deze manier online zichtbaar te zijn voor de doelgroep die zich op het web oriënteert bij het zoeken naar een locatie om lokaal te kunnen repeteren.

O.O.M Marketing ontwikkelde het framework om zo te laten zien dat je in elke fase voor je bedrijf kunt kiezen om één of meerdere online tools in te zetten en zo je marketing op orde te hebben en houden. Zo hou je overzicht, werk je gestructureerd aan de opbouw van je bedrijf online en blijven de marketing kosten onder controle. Nog beter je voorkomt dure advertentiekosten die niet altijd opleveren wat je verwacht. En wat je vandaag organisch zaait leveren later mooie sales kansen op.